Nu ook bij ons in de salon huidtherapeute Dionne. Ook voor definitief ontharen. Meer informatie

In onze salon staat het geestelijk en lichamelijk welzijn van gasten en behandelaar voorop, wat wil zeggen dat we onze gasten altijd met respect zullen behandelen maar dat we dat ook van onze gasten terug verwachten. Wederzijds respect en vertrouwen zijn essentieel om een goede behandeling te kunnen geven maar ook om deze te kunnen ontvangen.

Perfect Skin & Beauty werkt uitsluitend via de hygiënische richtlijnen van de hamcode.

Verwacht wordt, daarom ook van onze gasten, dat ze hygiënisch de salon betreden.

Hygiëne en omgang

  • We stellen het zeer op prijs als je eerlijk aangeeft wat je van ons verwacht en wat je wel of niet prettig vindt. Dit komt jouw behandeling ten goede doordat we dan beter op je wensen en behoeften kunnen ingaan.
  • In ons vakgebied is hygiëne belangrijk zodoende verzoeken we je vriendelijk voor het bezoek zich te wassen dan wel even op te frissen.
  • Elke klant krijg schone handdoeken, gastendoekjes en alle materialen zijn van steriele aard.
  • De lichaamsbehandelingen die we geven zijn strikt van niet-erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken zullen we niet ingaan. Indien de omstandigheden ons daartoe dwingen zullen we de behandeling voortijdig staken en je verzoeken onze salon definitief te verlaten. Uiteraard zal wel de volledige behandelingsprijs in rekening worden gebracht!

Wijziging of annuleren van uw afspraak

Het kan voorkomen dat je een afspraak hebt gemaakt voor een behandeling maar onverhoopt toch niet meer kunt (om welke reden dan ook) komen op de eerder gemaakte afspraak. In dat geval kan je de afspraak tot 24 uur voorafgaan aan de behandeling annuleren. Of het annuleren kosten met zich meebrengt hangt af van het moment van annuleren en van de frequentie.

Indien je uiterlijk 24 uur voor de afspraak de annulering doorgeeft zijn er geen kosten aan verbonden.

Indien je de afspraak binnen 24 uur annuleert zijn wij genoodzaakt om, als dit de eerste keer is, 25% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening te brengen. Als dit de tweede keer of meer is dan ben ik genoodzaakt om 50% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening te brengen. In geval van ziekte en onvoorziene omstandigheden zal er op maat worden gekeken.

Je mag ook altijd een bekende van je blij maken met jouw reservering, geef ons dan tijdig de naam en het telefoonnummer door van deze persoon.

Mocht je zonder enige afmelding niet op de afspraak verschijnen zullen wij de eerste keer 50% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening brengen. Mocht dit hierna nog een keer voor komen zullen wij 100% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening brengen.

In het geval dat er annuleringskosten in rekening worden gebracht, zal dit per factuur gebeuren. De betaaltermijn is 14 dagen. Mocht de betaling dan uit blijven, zal het incassotraject in werking worden gezet. De eventueel daarbij komende kosten zijn voor je eigen rekening.

Privacy

De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Jouw gegevens worden gebruikt voor onze dienstverlening en daarnaast gebruikt Perfect Skin & Beauty jouw gegevens om je via e-mail of een vergelijkbaar medium onze nieuwsbrief toe te zenden indien je hebt aangegeven deze te willen ontvangen. Jouw persoonlijke gegevens worden door Perfect Skin & Beauty niet verstrekt aan derden.

Contra-indicaties bij behandelingen.

In het belang van de gezondheid van al onze gasten en de behandelaar, kan je in geval van onderstaande contra-indicaties niet worden behandeld;

  • Besmettelijke (huid)ziekten
  • Koorts
  • Open wonden

Indien je vragen en/of twijfels hebt kan je deze vooraf telefonisch of per e-mail even met ons doornemen.

We kunnen er niet omheen, het Coronavirus. Met de volgende informatie willen wij  je geruststellen met de voorzorgsmaatregelen die wij in de salon hanteren.

Om de gezondheid en veiligheid van gasten te waarborgen, werken wij alleen op afspraak.

Wij werken volgens de RIVM richtlijnen en het ANBOS COVID-19 Hygiëneprotocol voor Schoonheidsspecialisten. Deze richtlijnen worden strikt nagevolgd binnen de salon en de belangrijkste zaken willen wij graag vooraf met je delen.

Heb je last van één van deze klachten: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, (lichte) hoest, benauwdheidsklachten , verhoging of koorts (vanaf 38°), of heeft één van je huisgenoten last van benauwdheidsklachten of koorts (vanaf 38°)? Neem contact met mij op en blijf dan thuis. We maken dan een nieuwe afspraak. (dit is natuurlijk kosteloos)

Kom precies op tijd (niet te vroeg en niet te laat), zodat je niet hoeft te wachten in de ontvangstruimte, maar er ook voldoende tijd zit tussen de afspraak met de volgende klant.

* Gebruik bij binnenkomst de desinfecterende handgel.

* In verband met hygiëne geven wij bij ontvangst geen hand.

* Was je handen na de behandeling en gebruik de desinfecterende handgel.

Indien je vragen en/of twijfels hebt kan je deze vooraf telefonisch of per e-mail even met ons doornemen.

pinnen-ja-graag-wit
wellnessacademie-75
huidprofessional-wit
beautybank-wit-75
baw2020_logos_newcomer
erkend-leerbedrijf-wit
eminence-logo
cosmedix-logo-2
sckin-logo
medcos
partner-logo01