Nu ook bij ons in de salon definitief ontharen. Meer informatie


Vanaf 11 mei mag ik mijn gasten weer ontvangen en behandelingen gaan uitvoeren! Daar ben ik ontzettend blij mee.

Dit houdt wel in dat ik ga werken conform het COVID-19 hygiene protocol voor schoonheidsspecialisten! Ik vind het erg belangrijk dat jij hiervan op de hoogte bent en je dus wil vragen om dit goed door te lezen.

De afspraken volgens het COVID­19 Hygiëneprotocol schoonheidsspecialisten zijn verplicht voor alle ondernemingen in de schoonheidsverzorging. Dit Protocol is opgesteld in overleg met het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat.

Wanneer jij op jouw afspraak verschijnt heb je kennis genomen en ga je akkoord met het COVID-19 salon protocol. Als je op al de volgende vragen NEE kunt beantwoorden ben je welkom bij mij in de salon;

  • Heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten:
    • neusverkoudheid,
    • hoesten,
    • benauwdheid
    • koorts (vanaf 38 graden Celsius).
  • Heeft u op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Heeft u het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
  • Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heeft u korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  • Bent u in thuisisolatie omdat u direct contact heeft gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Mocht je een van deze vragen met een Ja beantwoorden zullen we de afspraak in overleg verzetten, ik mag je dan niet in de salon ontvangen. Vanzelfsprekend zijn hier geen kosten aan verbonden.

Na binnenkomst in de salon en tijdens de behandeling;

  • Ik ben heel erg blij om mijn gasten weer te zien, maar begrijpelijk schud ik geen handen.

  • Gasten komen alleen naar de salon. Heeft een gast begeleiding nodig, dan mag de gast 1 persoon als begeleiding meenemen (maar alleen na overleg).
  • Gasten hangen zelf de jas op aan de kapstok, deze wordt na iedere klant gedesinfecteerd.
  • Bij binnenkomst ontsmet de gast haar handen met de desinfecterende handgel die klaar staat bij binnenkomst.
  • Vanzelfsprekend was ik mijn handen voorafgaande aan de behandeling en waar nodig tijdens de behandeling.
  • Ik werk met gedesinfecteerde instrumenten en ben ik genoodzaakt de gehele behandeling met handschoenen te werken (ook tijdens gezichtsmassages);
  • Tijdens de behandeling draag ik een mondneusmasker type IIR
  • Tijdens de behandeling zal ik zo min mogelijk praten.

Na de behandeling:

  • De apparatuur en gebruikte materialen worden na elke gast gereinigd en gedesinfecteerd.

  • Alle oppervlakten die zijn aangeraakt zoals deurklinken, werktafels, apparatuur worden gereinigd en gedesinfecteerd.

  • Mijn gast ontsmet haar handen met desinfecterende handgel.
  • Betalingen vinden plaats voor het verlaten van de salon dmv contactloos betalen of via een betaalverzoek

Naleving;

  • Vanuit de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg staan schoonheidssalons onder toezicht van Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Consumenten kunnen terecht bij het Landelijk Meldpunt Zorg.
  • ANBOS heeft voor haar leden een klachtenlijn voor consumenten; klachtenfunctionaris@anbos.nl.

Op deze manier kan ik met mijn gasten samen werken om onze gezondheid zo goed mogelijk te beschermen.

Mocht je vragen hebben hierover neem dan contact met mij op!

Wendy

Uw Huidspecialiste

pinnen-ja-graag-wit
wellnessacademie-75
huidprofessional-wit
beautybank-wit-75
baw2020_logos_newcomer
erkend-leerbedrijf-wit
eminence-logo
cosmedix-logo-2
sckin-logo
medcos
partner-logo01
skin-vignet-diap-2